2014. szeptember 1., hétfő

Hétvégi update

Holnap lesz egy hete, hogy itt vagyok! Woow! Gyorsan telik az idő! Ugyanakkor úgy érzem, mintha már sokkal régebb óta itt lennék, hála Istennek és a családnak ;)

A csütörtök egy lazulós, pihenős nap volt, érdekes mód a srácok se voltak annyira őrültek :D
Pénteken vezettem először, reggel elvittük a srácokat suliba. Ezek a kocsik mennek maguktól :D Csak a gigantikus méreteit kell megszokni. Délelőtt GG-vel játszottunk egy jót otthon, amíg az anyuka elment intézni a dolgait. Nagyon cuki a kislány :):):)

A hétvégére az volt a terv, hogy kimegyünk a motorcsónakkal a tóra, de mivel esőt jósoltak, ezért nem mentünk. Mondanom sem kell, hogy persze egyik nap sem esett... A szombat egy eléggé punnyadós nap volt, úgyhogy minden lehetőséget megragadtam, amikor ki lehetett menni a házból. Rengeteg időt töltöttem Medaline-nal: kutyát sétáltattunk, ugráltunk egy jót a trambulinon, és egy mélyet beszélgettünk (hitről, barátokról, az élet nagy kérdéseiről, problémáiról, stb). Nagyon örülök, hogy ennyire nyitott és őszinte, hogy ilyen rövid idő alatt össze tudtunk barátkozni :):)
A hétvégén elég sokat filmeztünk, a Heaven is for real és a God's not dead filmeket ajánlom mindenkinek!!!!
Mivel Honelie-nek dolga volt vasárnap, ezért Medaline-nal mentünk gyülekezetbe (Fellowship of Montgomery). Én vezettem, ő volt a GPS-em :D Izgi volt, mert kb. akkor vezettem itt másodszor... Azóta ma már mentem egyedül a 4 gyerekkel is, igaz csak a közelbe fagyizni. Jah meg tankolni. Ez egy vicces story :D Otthon eddig egyszer tankoltam, akkor is ott volt anya :P:D Itt meg elindulunk, és a kijelző "szólt", h szomjas az autó... Medaline mondta, hogy itt egy benzinkút, tankoljuk meg az autót. Persze, menjünk. Bekanyarodtam, megálltam. Ok, de mégis mit tankoljak bele? És egyébként is, mit hogy kell?!? Gondoltam felhívom Honeliet és megkérdezem. Persze nem vette fel. Gondol, gondol.... Ok, majd visszafelé tankolunk, annyira nem vészes még a helyzet. Úgyhogy elmentünk fagyizni, és visszafelé útba ejtettük a benzinkutat. Lesz, ami lesz... Megtudtam, mit kell belerakni. Itt Texasban előre kell fizetni, mert túl sokan húztak el fizetés nélkül a kutaktól :D Ezt a részt Medaline elintézte, nekem meg sikerült eldöntenem, hogy mit kell beletölteni a kocsiba, melyik gombot hol kell megnyomni, és ugye "kikattan", ha tele a tank. Végül sikerrel jártunk, és eközben a fiúk sem nyírták ki egymást a kocsiban. Happy end :D
Ma voltunk az épülő új háznál, ami űberkirály lesz, ha elkészül. Lesz konditerem és moziterem is. Kint egy medence, móló és ott a tó kb közvetlenül a hátsókertben... azt hiszem, elég könnyű lesz majd megszokni :D A munkásokkal itt is legalább annyi gond és fejfájás van, mint otthon, ezért csak késő délután tudtunk kimenni a tóra a motorcsónakkal. Tubeing-oltunk is :D Nagy úszógumiféleséget kötnek a csónak után, és azon húznak, elég király dolog. Először ketten voltunk rajta Medaline-nal, de úgy azért annyira nem volt élvezetes az óriási hullámokon. Legközelebb majd egyedül is kipróbálom, úgy biztos feelingesebb! Jah igen, azt nem említettem, hogy ma ünnepnap volt, Labor day (a munkások napja, kb mint otthon a munka ünnepe).

Holnap viszont már munkanap van. A fiúkat megint én viszem suliba, de még jön velem az anyuka, mert nem vagyok biztos benne, hogy odatalálnék egyedül. Aztán az au pair szervezet helyi képviselőjével találkozunk majd.

U.i.: ma végre csináltam pár képet a kedvetekért a tónál!!!
Brutus mindig megtalál. Amúgy inkább Teddy Bear-nek vagy valami hasonlónak kellett volna elnevezni...
Don't give me that look!!!
Ott épül a házuk.
Daxton
Dekker - "I am surfing!! I am surfing!!"
minisziget
no comment :D
Derrek és Medaline
hajós-selfie, mert az menő.
Vicceshaj :D
Medaline tubing
Dekker
Daxton
A leendő szomszéd.
Az épülő ház. Elvileg márciusban lehet költözni!!!
medence. móló. tó.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése