2014. szeptember 7., vasárnap

Hétvége Katie-vel :)

Rövid beszámoló a hétről, mielőtt rátérnék a hétvégére ;)
Kedden találkoztam Julie-val, az au pair szervezet helyi képviselőjével. Nagyon kedves, rugalmas, készséges, úgy érzem, hogy tényleg számíthatok rá. A találkozón pár kötelező papírkitöltögetésen túl megkaptam a közelben lakó au pairek elérhetőségét. Hárman vannak, akikhez igazán közel vagyok (értsd egy órán belül, szóval azért nem szomszédok :D). Az egyik lány ecuadori, a másik columbiai, nekik már írtam is emailt, és elvileg jövőhéten találkozunk!!! Ideje megismerni valakit, aki korombeli, és hasonló cipőben jár ;) Ezenkívül van még egy srác a közelben, akinek a barátnője is jön au pairnek (igen, a srác is au pair), ők dél-afrikaiak. Őket majd az első közös meetingen ráérek megismerni ;) (Merthogy kb. két havonta lesznek meetingek, mindenféle közösségi program, amiket Julie szervez, hogy jobban megismerjük egymást.)

Szerdán és csütörtökön kb. egész nap dolgoztam: reggel elvittem a srácokat suliba, aztán Genevieve-vel játszottunk egész délelőtt a kis disney princess babáival a kastélyban. Igaz, ezt néha megszakította egy-egy óra gyurmázás, amibe azért többnyire szintén belekeveredett egy-egy disney hercegnő. Nem tudom, hogy ő hogyan nem unta meg, de én majdnem elaludtam, mire végre jött az ebédidő... :D Hála Istennek GG alszik még ebéd után, úgyhogy nekem is volt időm visszatérni a valóságba Disneyországból :D

Pénteken csak délelőtt dolgoztam pár órát, aztán Honelie kivitt a buszállomásra... azaz inkább megállóba. Egy röpke 15-20 perces késéssel meg is érkezett a busz. Az úton minden rendben volt (mielőtt bárki elkezdene izgulni:) ), és kb. 4 óra alatt meg is érkeztem Dallasba.

Hétvége Katie-vel :)
Az állomáson elvileg már várt Katie... a gond csak annyi volt, hogy nem azon az állomáson, ahol én leszálltam... Úgyhogy pár sms, telefonhívás, gps segítségével végül megtaláltuk egymást! Jó volt végre egy ismerős arcot látni :) :) :)
Katie-t még angoltáborból ismerem. Elég sokat számoltuk, hogy mikor találkoztunk először, és hány éve is találkoztunk utoljára... végül ha minden igaz, akkor 2007-ben találkoztunk először, és 2010-ben utoljára... Szóval volt miről beszélgetni :)

Jó volt megismerni a barátját is, Zack-et, aki pénteken és szombat este lógott velünk. Miután megérkeztem rögtön elmentünk vacsizni, aztán Katie lakására. Ő Fort Worth-ben lakik, tehát végül nem is Dallasban voltam. Zack és Katie úgy gondolták, hogy stílusos lenne, ha Supernanny-t néznénk :D
Szombaton jó későn keltünk :) Előző nap arra jutottunk, hogy megnézzük a belvárost, főteret meg ilyesmit - ez nem volt nagy cucc... főleg úgy nem, hogy mindennap Budapesten mászkáltam (past perfect-ben)... :D Ezután elmentünk egy botanikus kertbe, ami lehet hülyén hangzik, és felmerülhet a kérdés, hogy miért pont oda. Azért, mert mégiscsak jobb, mint múzeumba mászkálni, és nem nagyon volt jobb alternatíva. Lett volna még egy kulturális program, de az aznap nem volt. (Majd legközelebb.) De nagyon is megérte odamenni, mert gyönyörű volt :) Kb. 3-4 esküvő/esküvői fotózásba is belefutottunk (nem szó szerint). Ééééés akkor végre leszakadt az ég!! Láttuk már, hogy közeleg a vihar, meg persze az időjárás-jelentés is mondta (mint ahogy már egy hete folyamatosan mondta, viszont sosem esett...), de most kivételesen tényleg esett, vagyis zuhogott, ömlött, áradt. Mi meg bőrig áztunk, amíg visszasétáltunk az esőben az autóig. Nagyon-nagyon élveztünk!!! Még mindig szeretek nyári esőben elázni :)
(note a hcs-nak: azért nem volt akkora vihar, mint hazafelé Ausztriából, de talán akkora volt, mint Hallsatt-ban, csak itt a levegő és az eső is meleg volt.)

Hazamentünk, gyorsan bedobtuk a ruhákat a szárítógépbe, mert indulni kellett gyülekezetbe. Örültem, hogy szombat este mentünk, mert másnap már nem lett volna rá időm. A Gateway Chruch-be mentünk. Jobban éreztem ott magam, mint ahol előző héten voltam. Habár itt elég rövid volt az alkalom... azt hiszem csak egy órás volt az egész, tehát a dicsőítés és a tanítás is nagyon rövid volt. Amúgy jó élmény volt, én jól éreztem magam, és elég élőnek tűnt az egész :)
Alkalom után elmentünk vacsizni, és találkoztam Katie szüleivel és egyik unokatesójával és családjával. Többnyire ők egymással beszélgettek, én meg Katie-vel és Zack-kel, de a búcsúzásnál mondták, hogy legközelebb ha jövök, akkor majd menjek hozzájuk, beszélgetünk, és főznek nekem valami finom magyar kaját :) (Katie-ék éltek pár évig Magyarországon) Szóval majd ha jobban honvágyam lesz, akkor meglátogathatom őket :D
A jó mexikói vacsi után még megálltunk egyet sétálni Fort Worth belvárosában, merthogy Katie azt mondta, hogy szép este kivilágítva. Hát nem tudom... jó, végül is nem volt csúnya, de azért láttam már szebbet ;)

A mai nap (vasárnap) többnyire az utazásról szólt. (Útközben meghallgattam Phil tanítását: Waiting on the Lord, ajánlom mindenkinek ;) Illetve este még elmentem a Walmartba venni pár cuccot. Tehát jelentem, megvolt az első Walmart-élmény is. Szerencsére ez egy jó környék, úgyhogy így a Walmart se volt gáz :D

Jövőhéten lesz az első teljes "munkahét". Remélem, hogy a napi rutin is kialakul lassan, és beiktatódik valami rendszeres sport is. Várom, hogy találkozzam a két au pair lánnyal a héten!

Szép hetet nektek!:)


1 megjegyzés: