2014. szeptember 14., vasárnap

Nyitott ajtók

A héten már teljes munkaidőben dolgoztam, ami néha elég fárasztó tud lenni... Hála Istennek, pénteken váratlanul lett egy szabad fél napom, aminek nagyon örültem :)
Hihetetlen módon megtapasztaltam Isten gondviselését a héten. Annyira hálás vagyok azért, hogy láthatom, Ő már mindent előre elkészített. Nekem csak lépkednem kell előre az úton, Ő pedig szépen sorban nyitogatja ki az ajtókat.

Szerdán voltam a hozzám legközelebb lévő Golgotában, ami egy ici-pici gyülekezet, kb. 35-en voltunk az alkalmon. Nagyon családias volt a légkör, az emberek barátságosak voltak. Sajnos a többség kb. egyetemista/gimis vagy középkorú volt, az én korosztályom valahogy hiányzott...

Csütörtökön találkoztam a két au pair lánnyal, Sara-val és Vanessa-val, akik itt laknak a közelben (kb. 35-45 percre...). Ahogy beszélgettünk, kiderült, hogy mindketten keresztények!!!! Meg is hívtak szombaton egy game night-ra. Közös vacsi, aztán játék (habár nem annyira hard core, mint a Harkányi Máté-féle társasjáték partyik :D). A résztvevők mind egy gyülibe járnak, úgyhogy majd jövő vasárnap ellátogatok hozzájuk ;) Nagyon jó társaság, nyitottak, barátságosak, és még nagyjából arról is képben voltak, hogy hol van Magyarország!!! :D Mindenféle programokat szoktak szervezni, keddenként például Biblia tanulmányozás lesz, amire szintén hivatalos vagyok. Szóval hála Istennek a szociális élet is kezd beindulni!!! Az ingyen sms-ezésnek köszönhetően pedig több régről ismert amcsi ismerősömmel is újra fel tudtam venni és tudom tartani a kapcsolatot. Yaaaay :)

Szerdán este elmentem sétálni egyet a szomszédságban, kicsit élvezni a csendet és egyedül lenni, Istennel beszélgetni. Iszonyat meleg volt, jól leizzadtam, de ez a látvány fogadott visszafelé sétálva a házhoz:

Genevieve-ről a múltkor nem töltöttem fel képet, íme néhány a hétköznapokból:
A Disney-hercegnős babákkal való játék MEGUNHATATLAN (legalábbis számára :D)

chillin'

én sem unatkoztam gyurmázás közben :D
Jah és már egyedül katéterezem a kiscsajt!!! Nem tudom, említettem-e már, de szegénykének vm gond van a húgycsövével (asszem)... a lényeg, hogy emiatt nem tud minden kiürülni, aminek kell, és ezért kell katéterezni. Amilyen ijesztően hangzik ez, igazából annyira egyszerű ;) Én is féltem tőle az elején... de nem bonyi, és nem fáj GG-nek sem. Ő is nagyon együttműködő :) Persze, ha anya itthon van, akkor neki kell csinálni, és olyankor GG sem annyira kooperatív, mint velem :D
Szóval ez is hála-hála :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése