2014. augusztus 28., csütörtök

Első benyomások


Montgomery, Houston, Texas, USA
Talán a legnagyobb különbség az otthoni, európai tájhoz képest, hogy itt minden teljesen-totálisan LAPOS, sehol egy kicsi dombocska, még csak egy bucka se :( (kivéve a fekvőrendőröket :D) Hála Istennek, Texas ezen része azért nem sivatag, és Montgomery nagyon közel van Texas legnagyobb mesterséges tavához :) (Lake Conroe) google maps, Montgomery, TX
Valószínűleg a hétvégén majd ki is megyünk a tóhoz, hajókázunk rajta, merthogy a családnak van egy motorcsónakja :) Azért jó lesz végre egy kis friss levegőt szívni, mert többnyire bent vagyunk, mindenhova kocsival járunk... Ok, hogy kint iszonyat meleg és páratartalom van, bent pedig mindenhol megy a légkondi, de azért a friss levegő, az friss levegő... Úgyhogy most már látom, miért olyan könnyű itt elhízni :D
Igazából nem is nagyon tudnál gyalog sehova eljutni, mert elég messze van minden. Szóval lassan ideje lesz valami sportolási lehetőség után nézni :D

A másik különbség, hogy itt minden NAAAGY. A távolságon kívül a kocsik, a házak, az utak és az adagok, az emberek meglepő mód annyira nem :D A terület óriási, úgyhogy semmit sem zsúfoltak össze, az épületek modernek, történelemnek nem sok nyoma van itt :D:D

Az éttermek, boltok teljesen másak mint otthon. Eddig csak a Shell kutat, Office Depot-ot láttam, ami otthon is van (+ persze Meki, Burger King és Subway).

A családdal szerintem nagyon jól ki fogok jönni. Normálisan nevelik a gyerekeket, eddig nem láttam, hogy túlságosan elkényeztetnék őket, ami jóóó :) Az apukát nem sokat láttam eddig, mert rengeteget dolgozik. Az anyukával jól elvagyunk, mindent meg tudunk beszélni, amit kell, és nem mellesleg jól főz :)

Szóval jól érzem magam itt! El se hiszem, hogy már csütörtök van!!! Kicsit fura belegondolni, hogy egy egész évig leszek itt... még bele fog telni egy kis időbe, hogy felfogjam mi történik velem :D
Sok új élmény és benyomás ér minden nap. Kíváncsi vagyok, milyen lesz, amikor majd elkezdek dolgozni, és kialakul a napi rutin.
Jó hír, hogy tegnap Medaline (a nagylány) mondta anyukájának, hogy tök jó lenne eljárni gyülekezetbe. Ő egy keresztény magánsuliba jár, amit nagyon szeret, és jó hatással is van rá. Az előző sulijában elég durva dolgok voltak (drogozás, két lány terhes lett az osztályában (most 8-os!!!), egy lány óra közben vagdosta a combját...), úgy hogy nem csodálom, hogy Medalinet elhozták onnan. Szóval remélem, hogy együtt keresünk majd valami jó gyülit. Imádkozom, hogy Isten vezessen minket valami igazán jó helyre, és hogy én is jó hatással lehessek a családra :)

Legközelebb igyekszem majd képeket is csatolni ;)

1 megjegyzés:

  1. Szia Anna! Csak egy gyors poszt hogy beneztem hozzad a facebook csoport utan es nagyon megmosolyogtam hogy Texasban vagy :) En anno 3 evig voltam Texasban eloszor Austin-ban majd San Antonioban (meg elso evben egy par honapra Hill Countyban) en nagyon szerelmes voltam az allamba, nehez is volt elszakadni. Jo olvasni egy kicsit otthonrol :) Sok szerencset a tovabbiakhoz!

    VálaszTörlés