2014. augusztus 27., szerda

A kezdet...

Halihó! :)

Íme az első két nap történései:
Egy igen hosszú út után (1,5 óra Bp-Frankfurt, két óra a két gép között, majd 10 és 3/4 óra Frankfurt-Houston) megérkeztem Houstonba! A pontosság kedvéért aug. 26-án reggel 6.10kor (CET) indult a gép, és 14.10kor (CDT) érkezett ide. Az időeltolódás -7 óra a magyar időhöz képest.
Az utazás, hála Istennek, teljesen eseménytelen és problémamentes volt. A poggyászokkal is minden rendben volt!! Végül a reptéri mérleg szerint a feladott bőröndöm még csak 23 kg se volt, ami  egy Isteni csoda :) A kézi egy kicsit nehezebb volt a megengedettnél, de nem volt gond. Hála Istennek az senkinek se szúrt szemet, hogy a laptoptáskám tele volt tömve az összes nehéz cuccommal, és majdnem olyan nehéz volt, mint a kézipoggyászom :D

A houstoni reptéren a röpke másfél órás sorban állás után simán lepecsételték az útlevelem, és beléphettem az USA-ba. A feladott bőröndöm pedig épp addigra ért ki a szalagon, amikorra én is odaértem :) Az anyuka, Honelie és a kislány, Genevieve (avagy GG) már vártak! Bepattantunk a giganagy kocsijukba és mivel közel laknak a reptérhez, egy óra alatt "itthon" is voltunk!
Csodával határos módon egyáltalán nem éreztem magam fáradtnak, pedig a repülőn csak max 1-1 órára sikerült elszundikálnom. Azt hiszem, dolgozott az adrenalin :)
A fiúk (Daxton és Dekker) és a nagylány (Medaline) már itthon voltak, megismerkedtem velük is. A srácok és GG meg vannak róla győződve, hogy én Anna hercegnő vagyok a Frozen-ből :) Meg is kérdezték, hogy Disneylandből jöttem-e :D
Aztán olyan negyvenpár óra ébrenlét után olyan este 10 körül már kezdtem érezni, hogy egy kicsit fáradt vagyok.

Ma 8 körül ébredtem, hagytak aludni :) Reggeli után kipakoltam, majd elindultunk, hogy nyissunk bankszámlát, és elintézzük a telót is. Úgyhogy a magyar számom már nem él, azon nem vagyok elérhető többé. A Chipotle-ban ebédeltünk, ami egy mexikói étterem. Életem eddigi legnagyobb burritoját ettem :)
Aztán hazhoztuk a suliból Medaline-t és a fiúkat. Honelie elment vásárolni, addig én felügyeltem a gyerkőket. Egész jól elvoltunk, habár még szoknom kell a habitusukat, ami egy kicsit hangosabb az általam megszokottnál.
Anyuka steak-et csinált vacsira, utána én elvonultam a szobámba, és próbálom utolérni magam, informálni titeket ;)
Szerintem bírható lesz a beosztásom is, nem bánom, hogy este nem nekem kell majd vigyázni a gyerkőkre! Elvileg én fogom elvinni vagy a fiúkat vagy Medaline-t suliba, aztán a kislánnyal leszek itthon, és talán haza is hozom a többieket, de kb ott véget is ér a napi munka. Nagyon hyper-ek tudnak lenni a kicsik, ha fáradnak, aztán persze jön a mindenen-kiborulás...

Nem tudom, milyennek kéne lenni a jetlagnek, de én egész nap jól elvoltam, csak este 9 felé kezdtem el fáradni... Úgyhogy most el is megyek aludni, és majd holnap írok egy postot az első benyomásokról (a helyről, családról, emberekről).
Jó éjt, avagy lassan már inkább jó reggelt nektek! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése