2014. október 3., péntek

Túl az 1. hónapon ^^

Először is elnézést, hogy múlt héten nem írtam, de elég sűrű volt az elmúlt két hét.
Nos, túléltem az első egy hónapot!!! :)

Az utóbbi két-három hétben elég sok mindenen mentem keresztül... A betegség még visszatámadt a múlt hét elején... úgyhogy eléggé gyenge voltam még, nem nagyon tudtam találkozni senkivel. Ráadásul amiért gyenge voltam, a feladataimat se tudtam jól ellátni, ebből kisebb konfliktusok lettek, ami még inkább növelte a honvágyat. Az anyuka kórházban volt a kislánnyal, így több feladat hárult rám reggel és este, ami elég kimerítő volt, főleg még így a betegséggel küszködve...
Szerencsére sikerült skypeolnom a családdal, barátokkal, ami sokat segített. A konfliktusokat pedig mindig meg tudtam beszélni az anyukával, és sikerült teljesen normálisan elrendezni a dolgokat :)

Aztán múlt hétvégén végre szocializálódnom is sikerült! Yaaay! Már nagyon itt volt az ideje kimozdulni és kortársakkal időt tölteni. Ártalmas az egészségre, ha az embernek túl sok ideje van gondolkozni :D
Mielőtt mesélnék a múlt hétvégéről, azt elfelejtettem említeni, hogy még szept. 13-án szombaton voltam egy "game night"-on, ahová Sara, a másik au pair lány hívott meg. Ott megismertem egy csapat fiatalt, akik nagyon nyitottak, befogadók, barátságosak és jófejek :) Úgyhogy azóta többször is találkoztam már velük, alakulnak barátságok. Keddenként van közös Bibliatanulmányozás, amikor is a héten olvasott igerésszel kapcsolatosan felmerülő kérdéseket tesszük fel, és közösen megvitatjuk. Mivel mindenki éppen más részt olvas a Bibliában, így a kérdések is más-más témában vannak. Persze az egész előtt még a testünket is megetetjük :D
Tehát az ő gyülekezetükbe jár az a bácsi is, aki megnyitotta nekünk az otthonát. Itt is közös kajálás volt. Aztán lehetett kajakozni, tóban pancsolni, tollasozni, lazulni. Jó kis kikapcsolódás volt :)
Vasárnap elmentem az ő gyülijükbe. A közös kis csoportos Bibliatanulmányozás jó volt, de maga az Istentisztelet nagyon tradicionális... Az alkalom után együtt ebédeltünk, majd Saraval és Vanessával, a másik két au pair lánnyal elmentünk egy kicsit shoppingolni, aztán pedig az au pair meeting-ünkre, ahol találkoztunk a helyi területi képviselőnkkel. Vacsiztunk, közben beszélgettünk. Adott pár tippet, hogy hol és hogyan vegyek fel órákat, hogy beleférjek a keretbe. Remélem, jövő héten már többet tudok mondani a suliról is.
Aztán a közös vacsi után még nem volt kedvünk Saraval hazamenni, úgyhogy beugrottunk valakihez filmet nézni :)

Este, azaz éjjel, amikor hazaértem, egy táblázat várt az ágyamon a heti beosztásommal, feladataimmal. Örülök, hogy az anyuka rászánta magát, hogy leírja és kinyomtassa, mert így tényleg átláthatóbb és egyértelműbb volt minden, és lényegesen kevesebb konfliktushoz is vezetett. A kislánnyal is kicsit többet mozdulunk ki, szóval a délelőttök is gyorsabban telnek - és nem mellesleg kevesebbet kell játszani a hercegnőkkel és barbikkal ^^ :D

A másik nagy hír, hogy van "saját" autóm. Ez a hír jó része. A rossz része, hogy ez egy Hummer (igen, egy Hummer), és ami még rosszabb, hogy nekem kell fizetnem a benzint..... Szóval egy tankot vezetek, ami méterenként..avagy mérföldenként zabálja a dollárjaimat. Sajnos a barátok pedig 30-45 percre laknak tőlem...
A drágaszágom...
selfie Saranak :D

Sara és Vanessa

A tónál
Éééés egy ráadás csak nektek csak most ;)
Egy étterem, amit egyszer út közben láttam (még nem próbáltam :P)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése