2015. április 29., szerda

I'm lovin' it

A repulout Floridaba pont megfelelo arra, hogy megirjam a kovetkezo vara-vart postot. Elore is bocsanat az ekezetek hianyaert, de a telelfonomon lusta vagyok ekezeteket hasznalni...

A csaladot meg mindig szeretem, es ok is engem :) Habar a heti 45 kb orat mindig ledolgoztatjak velem... De vegulis ugyanannyit kellene fizetnie, ha csak 10 orat dolgoznek, akkor mar miert ne hasznalja fel mind a 45 orat...
Szoval az idom nagy reszeben dolgozom, ami elegge le is faraszt, foleg, ha a kicsi nem alszik eleget :D Bayden idokozben megtanult jarni. Nagyon kis cuki :) Mindig csodalom, hogy milyen kitartoan probalkozik. Nagy nehezen felallt, megtalalta az egyensulyat, aztan egy-ket lepes utan lehuppant, es probalkozott ujra, es ujra, es ujra, es ujra, es ujra, es ujra, es ujra... Mi miert adjuk fel azokat a dolgokat olyan konnyen, amikor nem sikerulnek elsore (vagy masodszorra se)?

02.22.
03.19.

03.11.

the very first evil look :D
SF Állatkertben is jártunk :)
(jó nagy állatkert, sokféle állattal, és még a budapestinél is királyabb játszótérrel!)
:)
SF botanikus kert
SF Botanikus kert
suliba menet februárban
suliba menet mostanában. elég könnyű hozzászokni ilyen kilátáshoz :)
Presidio, SF
Palace of Fine Arts
Presidio, SF
Union Square márciusban
Palace of Fine Arts
Castro Theater
kis kalóz ;)
szeretés van :D

McKenna 6. szülinapi bulijára sütöttem :)

közel a vég....
cukiság :)
enni tanul :)
boldog szülinapot, McKenna!!!

A mexikoi ut jo volt a csaladdal, habar az ot nap alatt ledolgoztattak velem mind a 45 orat, ugyhogy en annyira nem ereztem nyaralasnak a hetet, de azert megis csak Mexikoban voltam, ugyhogy nem panaszkodom! Raadasul a hely a semmi kozepen volt, Baja California Nemzeti Parkban, szoval ha lett is volna tobb szabadidom, akkor se nagyon tudtam volna mit csinalni. A het csucspontja a csonakos snorkeling tura volt. Láttam sokfele halucit, tobb szaz Jack fish-t (fogalmam sincs, hogy mi a Magyar neve), egy teknost (!!), balnafarkat messzirol meg azt is ahogy a hatan kispriccelte a vizet, delfin hatuszonyat es oroszlanfokakat. Kepek majd facebookon, elobb-utobb :D

A hetkoznapok eleg gyorsan eltelnek... Ha egy kicsit kesobb kezdek, akkor igyekszem elmenni kondiba. Amugy tok jo, hogy itt a havi $32-ert (kedvezmenyes ar, merthogy nem keresek sokat. Igen, ennel a cegnel ilyen is van!) hasznalhatom a kondi gepeket, jarhatok barmilyen orara barhanyszor, valamint az uszoda es szauna hasznalat is benne van az arban. (Yay for the YMCA gym!)
Heti harom este angolra jarok. Az ora nem jelent tul nagy kihivast, de a tanar jofej, ez egy jo mod arra, hogy megismerjek uj embereket, es mellesleg azert mindig lehet valami ujat tanulni ;) Mostanra a csoport is eleg jol osszeszokott. Viszonylag sok au pair jar oda angolra, eddig egy brazil, ket nemet es egy japan lanyrol tudok.

A gyulekezet nagyon jo!!!! Megtalaltam a helyem! Szuper, hogy a tanitas utan is van dicsoites, a pasztornak hatalmas teologiai tudasa van, es a szive is nagyon ott van a gyulekezetert, es persze Istenert! Vasarnaponkent a Janos evengeliuman megyunk vegig, ajanlom mindenkinek a tanitasokat! (http://realitysf.com/)
Hazi csoportban a heten voltam eloszor. Erdekes volt :D Nem szokvanyos alkalom volt, most csak beszelgettunk. Azt kell mondjam, hogy nagyon vegyes tarsasag, nagyon sokfele emberrel. Viszont en senkinel sem ereztem olyan kapcsolodasi pontot, amikor az ember azt mondja, hogy "na ot szívesen megismernem jobban". Szoval ha hazaerek Floridabol, majd ellatogatok mas hcs-kbe is, meg van egy-ketto, ami ugyanekkora tavolsagra van tolem.
Szerintem az elozo postban mar emlitettem Emmat, aki par hazzal lakik lejjebb tolunk. Amikor korabban beszeltem vele szoba kerult, hogy jarok gyulekezetbe. Mondta, hogy neha o is elmegy a csaladdal katolikus misere, de szamara az nagyon unalmas, es alig ert belole valamit. Terveztem, hogy majd elhivom, jojjon el velem gyulibe. Erre husvetkor kerult sor. Az alkalom a San Francisco-i Opera Hazban volt, ami gyonyoru belulrol :) Az alkalom is nagyon jo volt, kulonlegessege, hogy a pasztor nem Jezus feltamadasarol tanitott elsosorban, hanem Lazar feltamasztasarol. Emmanak annyira tetszett az alkalom, hogy mult heten is eljott velem, sot hcs-re is elkisert :)
Oh es mielott elfelejtem, egyik vasárnap megismertem egy lanyt a gyuliben. O csak egy embert ismert, aki epp nem tudta elkiserni, en nem ismertem senkit. A "say hi to your neighbors" resz 2 perceben is mar szimpatikus volt, majd alkalom utan elsetaltam vele egy darabig. Nem reg koltozott San Franciscoba, itt kezdett el dolgozni par honapja. O Sarah :) Remelhetoleg kesobb a vasárnapi kozos ebedeken kivul is szervezunk majd programokat. Step by step :)
SF Opera Ház

Még több kép:
Ez is egy buszmegallo, nem volt egyszeru eszrevenni elsore
február 2.
Megtalaltam a kedvenc helyem!!! Csak 25 percre van a hazunktol es gyonyoru a kilatas!!!
Bocsánat a káoszért a képek között!

Igazabol mar egeszen megszoktam itt a dolgokat, szoval hogyha van valami, amire kivancsiak vagytok, amirol szeretnetek, hogy irjak, akkor let me know ;) Varom a kommenteket!

U.I.: Ha nem irtok semmit, nem lesz kovetkezo post :D Just kidding. De a dolgom lenyegesen megkonnyitenetek!

U.I.2: Floridai beszámoló is úton van ám, de lehet lassan tudja csak átúszni az óceánt ;)

1 megjegyzés:

  1. ...halak, Jack fish, teknos, balnafarok, delfin, oroszlanfoka. :-o :) durvi, ezekre a képekre kivi vok! :)

    VálaszTörlés